گفته بوديم خبري در راه است......

نمي دونم كه مطلب قبلي رو خوانديد يا نه؟اما به اطلاع همه دوستان و رفقا و همراهان صنعتي مازندراني مي رسانيم كه امروز كه چهارشنبه ۱۴/۲/۱۳۹۰ است دفتر انجمن علمي موسسه دوباره باز شده است و اميدواريم با اين دفتر دوباره به روزهاي انجمن كه در گذشته داشتيم برگرديم.به هرحال اميدواريم دوباره انجمن علمي فعال شود تا دانشجويان هم به طبع آن فعال شوند.

راستي دفتر انجمن رو به رو نمازخانه ها(دفتر قبلي اساتيد) مي باشد....

به ما سر بزنيد

نظر هم بدهيد

×××× گاه نامه سهر ××××   به یاد اون قدیم ندیما...

روزی که توی  این دانشگاه(خودمونیم پس راحت بگم موسسه)قبول شدم فکر نمی کردم که این موسسه این طوری باشه. نگید که مگه چطوریه؟؟؟اصلا کاری به ساختمان و کلاس ها و برنامه های دانشگاه از رفاهی و فرهنگی گرفته تا اردویی ندارم . منظورم انجمن است البته همان طور که شما هم می دانید انجمن اسلامی که نداریم و انجمن های علمی این موسسه گه گاهی حرکتی می زنند که در حیطه آنها نیست اما کمی جای انجمن اسلامی نداشته دانشگاه را پر می کنند.دمشان گرم اما راستی چرا ما انجمن اسلامی نداریم؟؟؟

اصلا قرار نیست در مورد نداشتن انجمن اسلامی بنویسم بلکه می خواهم انجمن علمی صنایع رو به شما معرفی کنم.اما اول یک سوال و آن این که آیا شما تا کنون برای یکبار هم که شده پاتان به اتاق انجمن علمی صنایع رسیده ؟ اصلا تا به حال اسم انجمن را شنیده اید؟و یا می دانید اتاق انجمن کجاست؟

جوابتان هر چه می خواهد باشد اما می خواهم در این بخش آدرس انجمن علمی صنایع رو به شما بدهم تا اگر یک وقت کارتان گیر کرد سریع به آنجا بروید.آدرس اتاق انجمن به این قرار است که:

کهکشان راه شیری-منظومه شمسی-کره زمین-قاره آسیا-منطقه خاورمیانه و کشور ایران و استان مازندران و شهر بابل رو فاکتور می گیریم و می رویم سر اصل مطلب که:میدان کارگر-موسسه غیر انتفاعی و غیر دولتی صنعتی مازندران.تا به اینجا سر راست است و هر کسی می تواند بیاید اما از اینجا به بعد باید رستم باشی و با رخش  بتازی چون می خواهی وارد موسسه شوی!!!

بعد از عبور از اتاق نگهبانان که راه عبور در گاهی اوقات  نشان دادن کارت دانشجویی است و گاهی هیچ است به یک منطقه با منظره زیبا روبه رو می شوی.از یک سو ساختمان مدرن و زیبای دانشگاه با آن سر در مشهورش که در کنار آن فضای سبز بزرگی قرار دارد مواجه می شوی.از ساختمان می گذریم و فضای سبز را با آن زیبایی مثال زدنی اش رد می کنیم.راستی شایعه شده در این فضای سبز 1239 دانشجو ناپدید شده اند و گروه های هلال احمر و امداد به دنبال آنها هستند.

از این پیچ و خم های طبیعی که عبور کنیم و درختان نارنج را با آن زیبایی رها کنیم به بزرگترین زمین ورزش 10000کاره جهان می رسیم .قرار است به زودی در این مکان پل هوایی و مترو هم احداث شود.

شما برای رسیدن به دفتر انجمن باید حتما به سلامت از این زمین که عبور از آن بدون صدمه 10 امتیاز مثبت دارد، عبور کنید.حال با پله هایی روبه رو هستید که آدم را به یاد فیلم های قدیمی که افراد در خرابه ای به دنبال گنج هستند می اندازد.راستی نکند در این ساختمان آن گنجی مخفی شده باشد؟؟؟

پله را که بالا آمدید کافی است به سمت چپ بروید.راستی مراقب آزمایشگاه فیزیک و شیمی هم باشید .روبه روی آزمایشگاه شیمی دو در است، در چپی در کلاس و در سمت راستی در انجمن علمی صنایع است.با احترام در می زنید،باز هم می زنید،اما کسی جواب نمی دهد پس خودتان در را باز می کنیم،اما باز نمی شود!!!

چون کسی داخل نیست و دفتر انجمن خالی است.........

انشاالله دفعه بعد

 

و کلا یاده اون ساختمون و اون حیاط و... بخیر...

دستور العمل انتخاب واحد اینترنتی دانشگاه(خود متن نه فایلش برای راحتی شما دوستان)

موسسه آموزش عالی صنعتی مازندران

دستورالعمل انتخاب واحد اینترنتی نیمسال اول 90-89

 

انتخاب واحد اولیه دانشجویان بصورت موقت می باشد و در صورت پرداخت کل مبلغ شهریه نهایی می گردد. در غیر اینصورت کلیه انتخاب واحد بطور اتوماتیک توسط سیستم حذف گردیده و به ظرفیت باقی مانده دروس حذف شده یکی اضافه می گردد تا دانشجویان دیگر بتوانند آن را اخذ نمایند.

مهلت پرداخت کل شهریه هر دانشجو 72 ساعت بعد از اخذ اولین واحد خودش می باشد.

(برای مثال اگر دانشجویی در ساعت 09:46 روز 09/06/89 اولین درس خود را اخذ نماید، تا ساعت 09:46 روز 12/06/89 مهلت دارد کل شهریه را پرداخت نماید. در غیر اینصورت کلیه واحدهای اخذ شده بطور اتوماتیک توسط سیستم حذف می شود.)

بازه زمانی انتخاب واحد:

در ادامه متن...

ادامه نوشته

بررسی و نقد فعالیت های انجمن علمی در مدت 3 ماه

انجمن علمی جدید حدوداً از نیمه آبان ماه 88 فعالیت خود را با اهداف بلند مدت و انگیزه های جدید آغاز کرد. در این مدت بچه های انجمن تلاش فراوانی برای دستیابی به اهداف تعیین شده در ابتدای کار انجام دادند، اما به دلایل مختلف نتوانستند به تمام اهداف خود دست یابند. به هر حال اقدامات مثبتی هم در این مدت انجام شد که بد نیست یک مروری کوتاه از آن ها داشته باشیم.

در طول این 3 ماه مهمترین اقدامات انجمن علمی عبارت بود از:

1-اولین بازدید انجمن علمی از دو کارخانه ی صنعتی

2-تشکیل بانک کاملی از نرم افزارها و سی دی های آموزشی

3-به اتمام رساندن نشریه بهینه

4-باز بودن هر روزهٌ دفتر انجمن (3 ساعت در روز)

اما فعالیت های زیادی هم بود که به رغم تلاش های فراوانی که انجام شد به مرحلهٌ اجرا نرسیدند، که از جمله مهمترین آن ها می توان به:

برگزاری همایش مدل تعالی سازمانی و دومین بازدید انجمن اشاره کرد.

متاسفانه ما امسال هنوز موفق نشدیم که یک همایش تخصصی در دانشگاه برگزار کنیم، با توجه به اینکه ما بیشترین وقت خود را هم برای این موضوع صرف کرده بودیم. اما به هر حال دانشگاه به دلیل هزینه و دیگر مسائل مخالفت کرد.

انجمن علمی مصمم است که در فرصت باقی مانده از ترم دوم فعالیت خود را جدی تر از قبل دنبال کند و با تجارب گذشته و هماهنگی که بین گروه ایجاد شده است گامی موثرتر در جلو بردن حرکت علمی دانشگاه بردارد.

انجمن علمی قبل از اتمام سال سه هدف مهم را به صورت جدی دنبال خواهد کرد:

برگزاری همایش تخصصی

 بازدیدهای علمی

 تشکیل بانک جزوات ارشد

در پایان از تمام بچه های انجمن به خاطر زحمات بی دریغ خود در طول این مدت تشکر می کنیم، به خصوص از دبیر محترم و زحمت کش انجمن جناب آقای مازندرانی که وقت زیادی برای بهبود کارا صرف کردند.

همچنین دوست داریم دانشجویان با بیان نظرات و پیشنهادات خود مثل همیشه بچه های انجمن را در این مسیر یاری کنند.

 

بانک نرم افزاری

بانک نرم افزاری انجمن علمی آغاز به کار کرد

 

 نرم افزارها   در  DVD ها و CDها، 

گنجانده شده است. در صورت تمایل به دفتر انجمن مراجعه فرمائید.

            هزینه هردی وی دی یا سی دی ۲۰۰  تومان می باشد .

 

فریاد بی صدا...

بازدید از کارخانه ی دسا(دیزل سنگین آمل) لغو شد!

طبق برنامه ریزی انجمن علمی قرار بود تا در هفته ی گذشته، یک بازدید از کارخانه ی دسا داشته باشیم، اما با کمال تعجب، به علت مشکل پیش آمده در فلان اردوی دانشگاه، بازدید علمی دانشجویان لغو شد.

از نشریه های دانشگاه چه خبر؟

همانطور که مطلع شدید گاهنامه ی  رهایی،( نشریه ی مستقل دانشجویی) که به همت دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه تهیه شده بود، در روز سه شنبه 1/10/88 بین دانشجویان دانشکده توزیع گردید.

در رابطه با محتوای نشریه باید بگوییم که به نظر ما برای اولین شماره کیفیت خوبی داشت اما اگر مطالب انتقادی از مشکلات قابل رفع دانشگاه را هم بیان می کردند مفید تر بود.(شاید هم خواستند و...)در کل باید قدردانی کرد از تلاش دست اندرکاران این نشریه که یک گام مهم در فعالیت های فرهنگی دانشگاه برداشتند.

در همین راستا خواستم یک توضیح مختصری هم از نشریه ی انجمن علمی بدم تا دانشجویان از وضعیت آن مطلع شوند.

نشریه ی تخصصی انجمن علمی با نام بهینه کاریست از بچه های انجمن علمی با نظارت و حمایت هیئت علمی دانشگاه که قرار است در ابتدای ترم بهمن ماه توزیع گردد.از مطالب مهم نشریه می توان به مباحثی چون: مقالات تخصصی اساتید،مباحث تخصصی و روز مهندسی صنایع،آشنایی با رشته مهندسی صنایع، مصاحبه با جناب دکتر میر نیا  اشاره کرد.

تهیه این نشریه حدود سه ماه زمان برده و گرد آوری تمام مطالب را بچه های انجمن علمی برعهده داشتند.

انجمن علمی حمایت خود را ازدانشجویانی که تمایل به همکاری در شماره های بعدی نشریه را دارند اعلام می نماید.

اولین گام انجمن علمی...

بچه های انجمن علمی به همراه 40 نفر از دانشجویان دانشکده در روز پنج شنبه 12/9/88، برای بازدید از کارخانجات فذا(فولادین ذوب آمل) و طبر فولاد راهی آمل شدند. در این بازدید 4 ساعته دانشجویان به همراهی مدیر گروه محترم، جناب آقای مهندسی نعمتی ابتدا از کارخانه ی طبر فولاد که قابلیت تولید و ریخته گری قطعات خودرویی از جمله دیسک پراید،کاسه چرخ پراید، قطعات چدنی و فولادی و.. را دارد با فرآیند ریخته گری و تولید قطعات آشنا شدند وپس از آن وارد کارخانه ی بزرگ فذا شدند و ازواحد های مختلف آن از جمله واحد تولید، شامل: ذوب سازی،قالب گیری دستی و ماهیچه گیری دستی، ماسه سازی و قالب گیری فرومات، برشکاری،شات،سنگ زنی، تریم، تمیز کاری فولاد و عملیات حرارتی، کنترل فرآیند و واحد آزمایشگاه آن دیدن کردند.

در پایان جا داره تا از دوست بسیار خوبمان جناب آقای حسین قادی که زحمات زیادی برای هماهنگ کردن کارخانه ها کشیدن، تشکر کنیم.

نتایج انتخابات انجمن علمی

انتخابات انجمن علمی در تاریخ  5 /8/88 در سالن اجتماعات دانشگاه برگزار شد و دانشجویان با حضور پر شور خود ۷نفر از کاندیداهای انتخابات را به مدت یک سال به عنوان نماینده خود انتخاب کردند.

نتایج انتخابات بدین شرح می باشد:

-آقای مبین مازندرانی   106 رای (دبیر)

-آقای امیر حق رنجبر     79 رای (معاون)

-خانم آیرین بقوسیان      78 رای

-آقای مهدی بهشتی     67 رای

-خانم مائده رضایی        55 رای

-آقای مسعود گرائیلی     53 رای

-خانم شهره ذوالفقاری    53 رای

 ضمن عرض خسته نباشید به انجمن سابق، آقایان محمد رضا قاسمی،حسن عباسی و فرهاد پوریا نسب برای تمامی این عزیزان آرزوی موفقیت می کنیم.